Likwidacje

Drukuj

Schemat postępowania przy likwidacji składników majątku IMIM PAN:

1) Pobranie wniosku likwidacyjnego ze strony internetowej Instytutu.

2) Wypełnienie wniosku i złożenie do Komisji Likwidacyjnej (p. Adam Federyga, pok. nr 027 wew. 2890).

3) Po podjęciu decyzji przez Dyrektora osoba składająca wniosek zostaje poinformowana o sposobie likwidacji.

4) Osoba składająca wniosek o likwidację kontaktuje się z p. dr J. Guśpielem (pok.010, wew. 28 30) w celu ustalenia gdzie należy złożyć likwidowany przedmiot.

 

Wyjaśnienie:

Składnik majątku Instytutu może być zlikwidowany fizycznie (np. poprzez złomowanie, utylizację) lub w przypadku możliwości dalszego użytkowania może zostać podjęta decyzja o:

• sprzedaży (ogłoszenia na stronie internetowej Instytutu)

• możliwości zakupu przez pracownika naszego Instytutu (wniosek o zakup)

• zagospodarowaniu części lub podzespołów mogących być przydatnymi do dalszego użytkowania W przypadku likwidacji komputera, w którym znajduje się dysk (zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych oraz ustawą o ochronie danych osobowych) należy zgłosić się do p. K. Pawlika w celu zniszczenia danych przy pomocy specjalnego programu lub fizycznego zniszczenia dysku. 


Wniosek o zmianę miejsca użytkowania


Skład Komisji Likwidacyjnej:

dr Jan Guśpiel -  przewodniczący

p. Adam Federyga - członek

mgr inż. Joanna Filipek - członek

dr inż. Grzegorz Garzeł - członek

 

Skład Komisji Kasacyjnej:

Jan Guśpiel - przewodniczący

Krzysztof Skoczek

Krzysztof Gaweł